پایش و سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر استاندارد ISO 10004

نام دوره : پایش و سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر استاندارد ISO 10004
نام لاتین دوره : Customer Satisfaction Monitoring and Measuring (CSM)
کد دوره : P.M.94.228
مدت زمان : 16 ساعت (2 روز)
هزینه ثبت نام : 3,500,000 ریال

خلاصه دوره :

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از سازمان و محصولات آن است. بنابراین کنترل و سنجش رضایت مشتری ضروری است. اطلاعات به‌دست آمده از کنترل و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتری می‌تواند در شناسایی فرصت‌هایی کمک کند که در ارتقای استراتژی‌ها، محصولات، فرآیندها و ویژگی‌ها کمک کند که در نظر مشتریان ارزشمند بوده و اهداف سازمان را تأمین می‌کند. چنین پیشرفت‌هایی اعتماد مشتری را مستحکم کرده و مزایای اقتصادی و امثال آن را به‌همراه دارد. در این دوره شرکت‌کنندگان با الزامات و مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتری آشنا خواهند شد.

اهداف دوره :
  1. آشنایی با نحوۀ طرح‌ریزی سامانه‌اي مؤثر و کارآمد جهت سنجش رضایت مشتریان
  2. آشنایی با مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتری
مخاطبین دوره :
  1. مدیران و سرپرستان تیم‌های بازاریابی و فروش
  2. مدیران بازاریابی و توسعه بازار
  3. مدیران و کارشناسان واحد خدمات پس از فروش
  4.  کارکنان و کارشناسان حوزه‌های بازاریابی و فروش
  5. علاقه‌مندان به ارتقای دانش و مهارت‌های شغلی
سر فصل ها :
  1. آشنایی با انواع مشتریان و مفهوم رضایت مشتری
  2. تشریح مدل‌های سنجش رضایت مشتری
  3. درك نيازها و انتظارات مشتريان و ذي‌نفعان
  4. تلاش در جهت تبديل نياز و انتظار مشتري به کدهاي رضايت مشتري
  5. طراحي، تدوين و اجراي كدهاي رفتاري رضايت مشتري
  6. الگوی تأمین رضایت مشتریان
  7. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  8. راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتریان
  9. مدل‌های ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات
  10. اهمیت بازاریابی داخلی در تأمین رضایت مشتریان
پایش و سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر استاندارد ISO 10004