نام دوره :
پایش و سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر استاندارد ISO 10004
نام لاتین دوره :
Customer Satisfaction Monitoring and Measuring (CSM)
کد دوره :
P.M.94.228
مدت زمان :
16 ساعت (2 روز)
هزینه ثبت نام :
3,500,000 ریال
خلاصه دوره :
یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از سازمان و محصولات آن است. بنابراین کنترل و سنجش رضایت مشتری ضروری است. اطلاعات بهدست آمده از کنترل و اندازهگیری رضایتمندی مشتری میتواند در شناسایی فرصتهایی کمک کند که در ارتقای استراتژیها، محصولات، فرآیندها و ویژگیها کمک کند که در نظر مشتریان ارزشمند بوده و اهداف سازمان را تأمین میکند. چنین پیشرفتهایی اعتماد مشتری را مستحکم کرده و مزایای اقتصادی و امثال آن را بههمراه دارد. در این دوره شرکتکنندگان با الزامات و مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری آشنا خواهند شد.
اهداف دوره :
- آشنایی با نحوۀ طرحریزی سامانهاي مؤثر و کارآمد جهت سنجش رضایت مشتریان
- آشنایی با مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری
مخاطبین دوره :
- مدیران و سرپرستان تیمهای بازاریابی و فروش
- مدیران بازاریابی و توسعه بازار
- مدیران و کارشناسان واحد خدمات پس از فروش
- کارکنان و کارشناسان حوزههای بازاریابی و فروش
- علاقهمندان به ارتقای دانش و مهارتهای شغلی
سر فصل ها :
- آشنایی با انواع مشتریان و مفهوم رضایت مشتری
- تشریح مدلهای سنجش رضایت مشتری
- درك نيازها و انتظارات مشتريان و ذينفعان
- تلاش در جهت تبديل نياز و انتظار مشتري به کدهاي رضايت مشتري
- طراحي، تدوين و اجراي كدهاي رفتاري رضايت مشتري
- الگوی تأمین رضایت مشتریان
- مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتریان
- مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات
- اهمیت بازاریابی داخلی در تأمین رضایت مشتریان