نام دوره :
مدیریت بازاریابی و فروش
نام لاتین دوره :
Sales & Marketing Management
کد دوره :
P.M.94.229
مدت زمان :
16 ساعت (2 روز)
هزینه ثبت نام :
3,500,000 ریال
خلاصه دوره :
شکی نیست که فروش مقولهای سرنوشتساز در موفقیت کسب و کار است. فروش یک فن است که البته از مشکلترین و در عین حال مهمترین اجزای هر فعالیت بازرگانی محسوب ميشود. در فضای رقابتی امروز، روشهای سنتی فروش و بازاریابی، پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و ترفندها و راهکارهای مدرن فروش، ضروری است و آموزش حرفهای مدیران و کارشناسان ارشد فروش، مهمترین شاه کلید موفقیت و رشد شرکتهاست. در این دوره شرکتکنندگان با اصول و فرآیندهای شناسایی بازار و مشتریان و همچنین نحوۀ بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود آشنا میشوند.
اهداف دوره :
- آشنایی با نحوۀ تعریف، برنامهریزي، هدایت و خاتمۀ موفق پروژه
- یادگیری مفاهیم پایه و علمی مدیریت بازاریابی
- ایجاد مهارت طراحی راهکارهای بازاریابی محصولات و خدمات
- آشنایی مقدماتی با مدیریت برند
مخاطبین دوره :
- مشاوران بازاريابى
- كارشناسان تيم بازاريابى و فروش
- مديران بازاريابى و مديران ارشد مرتبط با فعالیتهای بازاريابى و فروش
- علاقهمندان به مباحث بازار و بازاريابى
- بازاریابان، فروشندگان و توزیعکنندگان محصولات و خدمات
سر فصل ها :
- ضرورت بازاریابی در کسب و کارهای مختلف
- تاریخچه و رویکردهای مختلف بازاریابی
- تعاریف و جایگاه بازاریابی در سازمانها
- فرآیند خرید و رفتار خریداران در بازارهای مصرفی و صنعتی
- فرآیند مدیریت بازاریابی
- مطالعات بازاریابی
- شاخصهای تقسیمبندی بازار، تعیین بازار هدف و تعیین جایگاه در بازار
- استراتژیهای محصول و تشریح منحنی عمر محصول
- استراتژیهای قیمتگذاری
- استراتژی های توزیع ابزارها و روشهای ارائه (Promotion)
- مدیریت تیم فروش
- چگونگی تدوین برنامۀ بازاریابی